min son

Jag har lovat mig själv att varje dag försöka se något positivt i varje händelse, situation och motgång. I eftermiddag/kväll har vi haft extra sammanträde med Kultur och Utbildningsnämnden ang. förkolan Regnbågen. Många tankar har jag tänkt och en del har jag sagt. Jag gick ledsen från mötet och hade en stor klump i magen. Fällde ett par tårar, rätt många om jag ska vara ärlig. Varför går jag inte in på här men förklarar jag gärna för den nyfikne. När jag med tunga steg klev in genom dörren hemma och såg min sons vackra ansikte var dock allt som bortblåst. Det är ju honom som mitt liv på många sätt handlar om! Tack Sam för att du är mitt barn och för att du alltid får mig på bra humör. Efter den glädjeboosten kunde jag trots allt se ett par positiva saker med dagen, den viktigaste var och är: Jag är så lycklig för det val jag gjorde den 23 september 2010

Mitt hjärta
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0