Älskling...

Så var den här, vår fjärde alla hjärtans dag tillsammans och oj, så mycket som hänt.
Martin, du är den jag vill dela mitt liv med, och här får du veta varför:
Du kan ALLT!!
Du är ärlig, Jag kan alltid lita på dig, Du är omtänksam, Du är givmild, Du är ambitiös, Snäll och Rolig. Du ställer alltid upp och sätter ALLTID mig och vår son i främsta rummet. Du är lurig och klurig och jag är så stolt över dig.
Du är prydlig och gör det mesta ordentligt. Du är helt enkelt bäst, och det jag uppskattar mest är att du utan tvekan är den absolut bästa pappan jag någonsin kan tänka mig till mitt barn.

Jag älskar dig Martin!



Klimpfjäll för några år sedan



Vi på Ida och Samuel Jerreviks bröllop



Någon vecka innan Sam kom...

...det största beviset på vår kärlek



Behöver jag säga att jag är lycklig som har er?!


Kommentarer
Postat av: Martin

Jag älskar dej och vår son så mycket Annika!

2012-02-14 @ 19:35:02
Postat av: M.E

Men vad fint Annika! Så fina bilder också :)

2012-02-29 @ 16:36:25
Postat av: Linda Nordh

Åh, vad fint skrivet! Ni är en så fin familj!

2012-02-29 @ 17:58:10
URL: http://lindaskrypin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0