Huvudet vill men inte kroppen

Jag känner mig nöjd över beslutet att avsäga mig min plats på partistämman i Karlstad
Kraftig öroninflammation, nedsatt immunförsvar och svag kropp
Jag vet att jag inte hade orkat - Men jag vill vara där!!
 
Jag är så stolt att vara Centerpartist - för mig finns inget alternativ
Om man tror på en borglig politik och vill att hela Sverige ska leva - Vad är då alternativet?
 
Jag tycker att alla som är nyfikna ska se Annie Lööfs tal som hon höll till oss medlemmar vid invigningen i Karlstad i går. Det är så bra och hon är så inspirerande.
http://www.centerpartiet.se/
 
Dessutom syns mina Västerbottenskompisar flera gånger, så här vid datorn så känns det NÄSTAN som att
jag är där :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0