Höst


Imorse när jag och Sam gick ut för att leka knastrade det under skorna för i gräset var det frost. Det kändes faktiskt rätt mysigt. När vi varit ute en stund var vi båda rödblommiga på kinderna och lusten kändes så frisk. Senare for vi på badet och numera använder Sam armpuffar och är så mallig. Hoppar från kanten och åker rutschkana så det står härliga till. Små kusinerna var också med, inte så mycket hopp från kanten för deras del men väl några små tandlösa leenden. Men hursomhelst, nu är det höst och vädret är lite om sig och kring sig så att säga. Kan inte bestämma om det ska regna, sola eller snöa.
Ja, det växlar ungefär lika fort som Sams humör kan man säga....



Här är Sam väldigt glad (notera vart på gården han står)




Nu har vi förflyttat oss under trädet och Sam är fortfarande väldigt glad



Jag gör ett försök att fota dom vackra löven på trädet och när jag vänder mig om.....



...så är vips det glada humöret borta!

Glad höst på er!



Kommentarer
Postat av: Faster L

Har tappat räkningen på hur många gånger jag scrollat upp och ner för detta inlägg. Lika roligt varje gång! Världens finaste kille!! Kram

2011-10-09 @ 21:58:12
URL: http://lovagahlin.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0