Jessica´s "Daily Affirmation"

För en vecka sedan var jag på framtidskonferans med Centerpartiet Västerbotten.
Det var helt sjukt trevligt och jag kände att jag var bland vänner. Fredagseftermiddagen samt lördagsmorgonen innehöll 2 föreläsningspass med Stig Wiklund (som jag tänker "hylla" i någon/några bloggar framöver).
Han är mental coach till bland annat skidskytten Helena Ekholm. Det var jätte inspirerande och allt handlade om att tänka positivt. Men som sagt, jag tänker återkomma med mer om det senare.

Hursomhelst så åkte jag till Umeå igår för ett lasarettbesök idag. Väl hemma hos min syster och mamma berättade jag en del om förra helgen och vi nämnde ordet affirmation...då visade Erika följande klipp som gör mig lycklig ända in i benmärgen.


http://www.youtube.com/watch?v=qR3rK0kZFkg

Visst kan man se det om och om och om och om igen??



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0