Simkunnighetensdag och killmiddag

Vilken toppenhelg jag haft!

Kom hem från Umeå på fredag till en överlycklig pojke. Jag fick sju pussar på rad och det märktes att han längtat efter mig (jag pratar om Sam..Martin var kanske inte överlycklig men märkbart glad)

På lördagen var det simkunnighetensdag över hela Sverige så jag och mina simkunniga pojkar plus Lukas och Texas som var på besök från Lycksele begav oss till badet för att visa våra skills.
Det fanns en liten "tipsrunda" som jag besvarade och skrev under med alla namn (för det blev jag uppmanad till)
Sam vann första pris, en ryggsäck med vattenflaska och simglasögon i.
Texas vann tredjepris, en handduk.

Sedan lagade jag middag till en massa av mina favoritkillar

 
Förväntansfulla killar :)



Texas, Lukas, Martin, Noah, Eli, KyungJin och Sam

Idag har vi haft en dag med lite röjning, snöskottning, brödbak och familjemiddag med stort F som vanligt på söndagar samt boxning med Lisa på Body center



Sam var väldigt nöjd med dom nya simglassögonen. På bilden låtsaskissar han på pottan, det är en rolig lek som mamma och pappa önskar snart vore på allvar

   

Eftersom att jag inte fick någon leksak efter lasarettbesöket i fredags så unnade jag mig själv tulpaner från Lilla fröken blomster för att jag hade varit så duktig!

Ha en trevlig vecka kamrater!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0