Livet

Livet är inte dagarna som passerar, utan dagarna man minns?
Carpe diem?

Lättare sagt än gjort det där med att leva för dagen osv. Det händer ju så mycket runt omkring att det är svårt, men jag försöker så gott jag kan.
Försöker hänga med i mitt spännande liv, som jag faktiskt tycker att jag har.
Den här veckan väntar möte med Svenskt näringsliv, förtroendemannautredningen, frukostmöte med unga kvinnliga företagare, inskolning av sonen på ny förskola och en massa mer.

Helgen som gick var kanon. Jag och min älskade fina syster Erika var på en workshop med två ur The Real Group och på söndagskvällen bjöd dom på en helt magisk konsert i kyrkan.
Vi har grillat 3 kvällar i rad och rensat på torpet.
Under söndagen byggde jag och Martin denna lilla rabatt med ormbunkar från skogen och stenar från vår bakgård som ännu inte fått något gräs.

Men, oavsett om man hinner leva i nuet, ta vara på varje liten stund eller inte minns så mycket så lever man ju livet. På ett eller annat sätt och för tillfället är jag väldigt nöjd.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0