Ett år av uppehåll

Jag ser att det är ca. ett år sedan jag bloggade sist,
ett rätt stormigt år har det varit så jag förstår att jag inte haft motivation att blogga
 
Men, "supervalåret" närmar sig med allt vad det innebär så
nu är jag på G, jag vill via min blogg ge min syn på de olika valen och mina ställningstaganden
 
"Supervalåret", vad är det??
Jo....
8 september 2013 - Folkomröstning om vården i Västerbotten
15 september 2013 - Kyrkoval
(planerat) 22-25 maj 2014 - Europaparlamentsval
14 september 2014 - Val till Riksdag, Kommun och Landsting 
 
Vi som är nominerade till riksdags, landstings och kommunlistor kommer även göra prövningsval inom partierna och rösta fram våra egna kandidater
 
"Supervalår" alltså, jag återkommer!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0