Just because it’s black in the dark - Doesn’t mean there’s no color

Alla styrkekramar och kommentarer som jag fick igår tar jag med mig till dagar som är mörkare. Dagar då det är svårt och dagar då jag känner mig mindre stark.
Från djupet av mitt hjärta: Tack till alla som firade livet med mig igår!
 
"Just because it’s black in the dark - Doesn’t mean there’s no color" -Laleh
 
"En stor kram till en liten stark kvinna" "Jag gråter när jag läser.  Du är så stark!!!♥ Jag vill fira livet med dig idag och tänker på dig!!!  ♥Njut varje minut! Lev i dag! Kram på dig" "Du är så otroligt stark Annika! DU är och har alltid varit en förebild för alla! Stor stor kram!! ♥♥" "Kram till dig Annika! Du är stark!" "Älskade fina du! ️ Jag firar livet med och för dig idag!" "Älskade, fina, starka, underbara Annika! Oj, vad jag gråter nu. Livet är så orättvist! Men härligt också, såklart. Ska fira hela dagen idag" "fantastiska vackra du, firar livet med sig idag! Kramar"  "Du är så jävla stark Annika! Jag firar livet med dig idag också" "Du är så klok Annika! Firar med dig idag, tyvärr utan tårta men med sistskvätten av favoritglassen. Kram" "Fantastiskt skrivit Annika. Gråter mer just nu än på flera månader men känner mig samtidigt stärkt och mer ödmjuk inför livet. Tack för du ville dela din erfarenhet och en liten del av din stora styrka med oss andra" "KRAM" "Å herregud Annika!!! Jag vet inte vad jag ska säga. Tårarna rinner så jag knappt ser vad jag skriver. Jag håller med alla att du är stark, så otroligt stark!!! Jag firar oxå livet med dig idag. . och alla kommande dagar oxå!!!" "kram" "Skrev en kommentar men den försvann. Tårarna rinner och känslan att du är så förbannat stark är den som håller sig kvar, och hur orättvist det är, så vansinnigt, oerhört, jäkla vidrigt att du drabbats av den här skiten! Jag firar med dig idag och lever på hoppet att det mycket snart kommer forskning och botemedel som kommer att hjälpa dig. Du är en av de få som verkligen tar Vilhelmina framåt och det beror nog på ditt jävlaranamma som gör att du valt livet! Jag beundrar det och dig. Kram och kärlek!" "Underbara Annika!" "Styrkekramar !!!" "Stor kram" "Stor, Stark och Vacker" "Å Annika️ du gör livet så mycket viktigare för oss alla." "Du är bäst Ankan" " Du är en person jag beundrar djupt Kram" "Stor kram Annika. Heja livet!" "Orden räcker ju inte. Stor kram!" "Du är så otroligt stark som väljer att leva och njuta i nuet! Du är så otroligt stark som delar med dig av dig, ditt liv och vad du går igenom. Att livet kan vara så orättvist är något man aldrig kommer att acceptera.. Det finns inga ord.. Men självklart ska vi fira livet idag med dig! Stor kram från oss på 54!" "Det är inte viktigt hur länge vi levar viktigaste leva glad och nära vem älskar du och vem älskar dig." Massa massa kramar till dig!! Du e så otroligt stark!!!!" "KRAM" "Du är en Hulk i en sparvkropp och jag gillar dig skarpt!" " Kära Annika! Självklart gråter jag när jag läser ditt blogginlägg, Du är en ung kvinna med ett litet barn,det går inte med ord att beskriva hur hemskt orättvist det här är mot dig & mot din familj! Du är oerhört stark som försöker att leva livet till fullt  , som så många andra kan glömma. Man tror att framtiden är vår & att dagen imorgon alltid ska finnas & dom vi älskar mest . Jag önska att jag kunde ge dig en riktig varm kram! Men för tillfället så sänder jag en massa tankar & kramar & självklart ska vi fira livet!" "Va tusan... hade ju bara börjat. Vad jag ville säga att jag kommer att delta i ditt firande för livet men istället för att ge mig själv något så skall jag för dig och din familj omgående leta reda på en lämplig fond att stoppa in lite pengar i så forskarna får lite hjälp att lösa denna f-bannade gåta. Vill ju att du alltid skall vara med, det vet du!" "Stor kram" " Fina starka Annika du skriver så naket ärligt och klokt, jag vill fira livet så klart , du ger ett viktigt budskap" "Så fantastiskt fint skrivet.  KRAM" "Du är otroligt stark️ kram" "Beundrar dig verkligen! Gråter när jag läser, skickar tusen kramar" "Jag vill börja med att tacka dig för att du delar med dig, att du ger alla perspektiv på livet och att du valt att fira livet. Självklart vill jag fira livet jag med  stor kram" "Nu fick du mig att gråta och det händer inte ofta ska du veta! Du har så rätt, man ska ta vara på dagarna tillsammans! Kram" "Jag firar livet med dig älskade vän!!<3" "All kärlek!...." "Vi firar med dej idag Annika! Du är en sån otroligt härlig människa!" "Stor kram till dig fina Annika" "Styrke kram till dig fina Annika" "Kram" " Stor kram till dig fina Annika!" "Vilken fin reflektion om att välja livet. Framtiden är oviss- vi lever idag. DU är fantastisk! Kraft & Kärlek" "Det är bra Annika." "Min älskade, vackra och starka dotter. Du gör att vi klarar av att stå pall när välden egentligen har rasat. Att leva i nuet och bli mer tacksam över det vi har istället för att se det vi inte har." "Tack för att du delade med dig. Kram" "Stor kram" "Du är fantastisk" "Jag firar livet här hos min familj. Tack för ett fint budskap" "Massor av stykekramar! Jag tänker fortsätta att tro på mirakel! Vi som har barn, vet ju att mirakel har hänt förr. Du och din familj finns i mina tankar. Stykekramar från mig till dig!" " Jag läser och läser om och om igen  Jag gråter och försöker läsa igen. Finner inga ord, men du är så otroligt stark och jag ser upp till dig kära Annika  Under dagar då man bara vill ge upp så ska man precis som du skriver, leva här och nu. Vara tacksam för allt man har och njuta varje minut som om det vore den sista. Vår familj kommer alltid finnas för er, Vi älskar er alla 3  Eli skickar en stor puss och kram, han tycker det var supermysigt i din famn i Onsdags och ser fram emot nästa gång Ni kommer hit (:" "Jag är med på ett hörn jag oxå. Du är lätt min idol" "Så fint starka Annika. Kram till er!" "Jag firar gärna livet med dej Annika. Stor kram till dej" "Du finns i mina tankar. Jag firar livet med dig! Kram" "Kram Annika" "Jag firar livet med dig här i Gällivare. Men önskar givetvis jag kunde fira det hos dig med en liten spiiiddääjt! Du är en stark och så väldigt inspirerande person som jag ofta tänker på och motiveras av. Ha en fantastisk helg. Puss!" "Nu har jag suttit här i över en timme och formulerat och formulerat om. Ingenting vill liksom låta sig skrivas ner... Jag tänker på dig och grabbarna och känner mig otroligt priviligierad som, tack vare din målmedvetenhet och framtidstro, fått dela en kort men innehållsrik period av era liv som gett mig många fina minnen. Ni har en underbar liten kille som förkroppsligar och utstrålar både liv och mirakel. Den energi som Sam kanaliserar genom sina kramar och sitt skratt går inte att svälja och inte heller att injicera, men jag är övertygad om att den kommer att ge er många, många fler fina stunder tillsammans!" "Tyck om du" "Med tårar i ögonen.. Det svider verkligen. Jag ska fira livet, aldrig sluta och aldrig glömma. Det var så trevligt sist vi sågs och det har det alltid varit. Tack och kramar från Sundsvall." "Kram till dig Annika och tack för att du delar med dig" "Finaste Annika! Får så ont i hjärtegropen  och tänker banne mig ta vara på varenda minut i livet. Man är så ortoligt dålig på att uppskatta det man har. Tänker på dig och er ofta och vi firar med dig! All styrka och kärlek till dig  kram" "Tårarna rinner och jag har svårt att finna ord. Du är helt fantastisk annika! Håller med precis varenda en som skrivit här. Jag tänker ofta på dig och din fina familj. Jag firar livet med dig.. idag och alla andra dagar! Stora kramar till er" "Du är stark som få du!!!" "Annika. Jag har tänkt på dig återkommande under åren sedan vi pluggade. Hur stark du är. Rättfram,klok,sprudlande. Och med en förmåga att tillåta sig vara svag och att visa det. Vilket gör dig till en av de starkaste personer jag träffat. Jag sa det vill dig för snart åtta år sedan och jag säger det igen. Du är fantastisk. Just för att du är du. Om du vill, orkar och har möjlighet-hör av dig när du är i Umeå. Jag finns här. Kram från Josefin" "Käraste Annika. Jag läser din blogg och ryser. Du är helt fantastisk. Firar livet med dig. Många kramar från mig." "Jag firar också livet med dig, underbara du  Kramar i massor" "kramar. Lovar att fira livet lite extra allt för er." 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0